Pomiń linki w menu

Jak pomagamy

Wszystkie nasze działania służą wspieraniu dzieci, które znajdują się w trudnej sytuacji rodzinnej - stwarzaniu im warunków do bezpiecznego, wszechstronnego rozwoju.

Jak możesz pomóc?

Możemy pomagać na wiele sposobów, w zależności od tego co mamy do zaoferowania i na co jesteśmy gotowi. Każdy ludzki gest może budować siłę i wiarę.

Marzenia się spełniają

Dzięki wygranej w konkursie zorganizowanym przez fundację Tauron 10 maja 2017r rozpoczęła się nasza cudna wycieczka na Teneryfę, gdzie wypoczywaliśmy 7 dni.

Z lotniska w Balicach lecieliśmy na jedną z wysp kanaryjskich samolotem linii Ryanair. Dla większości był to pierwszy w życiu lot samolotem.

Późnym wieczorem zmęczeni, ale jakże szczęśliwi dotarliśmy do hotelu Laguna Park mieszczącym się w miejscowości Costa Adeje. Tam czekało nas wiele atrakcji, z których korzystaliśmy podczas pobytu w tym wymarzonym miejscu (pokoje hotelowe, basen, all inclusive).

Dzieciaki bez problemu zaklimatyzowały się w nowym miejscu, szybko zaczęły sobie świetnie radzić same na przykład w hotelowej stołówce.

Były szczęśliwe, odkrywały co dla nich nowe, nieznane i z tego korzystały.

Niedaleko od hotelu znajdowała się plaża, były więc kąpiele w Oceanie Atlantyckim, zabawy w piasku, opalanie. Termometry wskazywały ponad 30 stopni.

Wieczorami wychodziliśmy na spacery, podziwialiśmy przepiękne widoki, zachód słońca na plaży.

W ciągu wyjazdu mieliśmy 3 wycieczki.

Pierwsza była do Loro Parku, czyli ogrodu zoologiczno-botanicznego. Szczególnym przeżyciem dla nas wszystkich był tam pokaz orek. To spektakularne widowisko zatykało dech w piersiach, ponadto oglądaliśmy pokazy delfinów, lwów morskich, papug. Druga jakże atrakcyjna wycieczka, była do Maski -wioski piratów, gdzie jechaliśmy bardzo krętą drogą, a potem na wulkan Teide. Wszyscy byli zachwyceni roślinnością, górzystym krajobrazem. Kolejną niesamowitą atrakcją była kolejka linowa, którą wjechaliśmy na szczyt wulkanu (3718m npm). Z kolei w Siam Parku, wodnym królestwie (to nasza trzecia wycieczka) korzystaliśmy ze zjeżdżalni, basenu ze sztuczną falą, rzeczki. Dzieciaki były pod wrażeniem zjazdów na pontonach, głośnymi okrzykami wyrażały swój zachwyt. Podczas naszej wycieczki panowała niepowtarzalna atmosfera, wszyscy byliśmy zauroczeni miejscami, które oglądaliśmy, wesoło się bawiliśmy.

Ważne było to, że jesteśmy tam razem, wychowawcy ze swoimi podopiecznymi. Wspólne posiłki, plażowanie, szaleństwa w basenie, spacery, wycieczki, pogaduchy, gra w karty wzmocniły jeszcze bardziej relacje między nami.

Opaleni, pełni wrażeń wracaliśmy do Ostrowa z piosenką na ustach „Cudna wycieczka, to była cudna wycieczka…..”. My dorośli bardzo cieszymy się, że nasi podopieczni mieli możliwość skorzystania z tak atrakcyjnego wyjazdu. Po powrocie opowiadali o wyjątkowej wycieczce swoim rodzicom, krewnym, nauczycielom, znajomym. Często w rozmowach powracamy do wspomnień z wyjazdu na Teneryfę, oglądamy zdjęcia.

Na zakończenie w imieniu całej społeczności domku w Ostrowie życzę wszystkim udanych, słonecznych wakacji, spędzonych w gronie bliskich osób.

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij informację o plikach cookies